
0800 20402
Često postavljana pitanja
Pročitajte najčešće postavlja pitanja i pronađite odgovor za vaš upit
Registracija i korisnički račun
Koji su uslovi za registraciju?
Da bi mogli koristiti usluge e-GO Pure motion Carsharing platforme trebate imati najmanje 19 godina starosti i posjedovati vozačku dozvolu najmanje 1 godinu
Šta je potrebno za registraciju ?
Registracija je vrlo jednostavna. Sve što je potrebno je da preuzmete aplikaciju sa Google Play ili App Store, imate spremnu vozačku dozvolu i bankovnu karticu.
Koliko je potrebno vremena da se odobri korisnički račun ?
U slučaju da vaš korisnički račun nije odobren automatski, te zahtjeva provjeru od strane našeg tima, odgovor ćete dobiti unutar 24h
Zaboravio/la sam šifru ?
Ne brinite, svakom se može desiti. Ukoliko ste zaboravili šifru, možete postaviti novu klikom na dugme zaboravljena šifra na formi za prijavu.
Šta ako se desi da moj korisnički račun odbijen ?
Ukoliko ne ispunjavate uslove predviđene registracijom, može se desiti da vaš korisnički račun bude odbijen. U tom slučaju registraciju možete pokušati opet kada se steknu uslovi potrebni za registraciju.
Moj račun je suspendovan, šta uraditi ?
Ukoliko dobijete poruku da je vaš e-GO Račun suspendovan najvjerovatnije nismo uspjeli naplatiti vašu posljednju vožnju i tako ste dospjeli u nedozvoljeni minus. Možete kontaktirati podršku ili izvršiti plaćanje nedozvoljenog minusa preko sigurnog linka
Plaćanje i kupovina kredita
Kako mogu provjerit stanje e-GO kredit ?
Stanje e-GO Kredita možete provjeriti unutar aplikacije, odabirom linka Promo u glavnoj navigaciji.
Koje opcije plaćanja su dostupne?
Plaćanje se vrši isključivo bankovnim karticama Visa i Mastercard
Da li je moguće izvršiti povrat novca za kupljeni e-GO kredit ?
Povrat je moguće izvršiti samo ukoliko se kredit nije koristio, najkasnije 24h od kupovine.
Da li mogu dobiti račun za kupljeni e-GO kredit ?
Prilikom kupovine e-GO kredita odaberite opciju Želim račun i popunite podatke o kupcu, a naša služba finansija će vam poslati vaš račun. Račun je moguće dobiti za pravno i fizičko lice.
Da li je plaćanje karticama sigurno ?
Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana upotrebom TLS enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prenosa.
Time je omogućen siguran prenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računara i WebPay servisa, te obratno.
Monri Payment Gateway je sertifikovan prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom
Visa i Mastercard pravilima.
e-GO doo ne pohranjuje brojeve kreditnih kartica i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.
Koja je cijena vožnje ?
Cjenovnik usluga možete pogledati na linku CIJENE.
Vožnja
Gdje mogu pronaći vozila ?
e-GO vozila možete pronaći na našim parking lokacijama raspoređenim po cijelom gradu. Pokrenite aplikaciju i pogledajte gdje se nalaze naša vozila.
Kako pokrenuti vožnju ?
Korištenje e-GO vozila je jednostavno. Pronađite željeno vozilo i napravite rezervaciju. Kada ste pored vozila, pogledajte da li postoje oštećenja i ista prijavite kroz aplikaciju. Ocijenite čistoću vozila i možete krenuti u avanturu.
Kako završiti vožnju ?
Kada želite da završite vožnju, pronađite prvi slobodan e-GO parking i parkirajte svoje vozilo. Ručicu mjenjača ostavite u poziciju P, aktivirajte ručnu kočnicu, ostavite ključ u pretinac i ponesite svoje stvari. U aplikaciji kliknite na Kraj putovanja i uslikajte 4 fotografije vozila sa svake strane.
Da li mogu vozilo parkirati negdje drugo ?
Vozilo možete parkirati bilo gdje i aktivirati Pauzu vožnje. Završetak vožnje mora biti na e-GO parking lokacijama.
Koliko dugo mogu koristiti e-GO vozilo ?
e-GO vozila možete koristiti najduže 1 dan
Koje je radno vrijeme e-GO vozila ?
e-GO vozila su dostupna za korištenje u periodu od 6.00 do 23.00 svaki dan.
Da li smijem ući u javne podzemne garaže sa e-GO vozilima ?
Da, smijete ući u javne garaže do -1 pozicije.
Šta će se desiti ukoliko prekoračim brzinu i snimi me stacionarni radar ?
Ukoliko se desi da e-GO zaprimi prekršajni nalog od nadležne policijske uprave, istoj će biti dostavljeni podaci o korisniku koji je u tom momentu upravljao vozilom.
Šta uraditi u slučaju nezgode ?
U slučaju saobraćajne nezgode, potrebno je obavijestiti e-GO podršku i policijsku upravu o istoj, te sačekati predstavnike da se pojave na mjestu nezgode.
Gdje mogu ići sa e-GO vozilima ?
e-GO Carsharing usluga je predviđena za korištenje vozila u Kantonu Sarajevo. Ukoliko ste planirali ići van Kantona Sarajevo u obavezi ste pozvati podršku i tražiti odobrenje, te dogovoriti detalje korištenja.
Da li treba da vozilo priključim na punjač kada parkiram ?
Korisnici ne trebaju puniti vozila niti prikopčavati na punjače. Naš servisni tim na terenu će to učiniti za vas tako da će vozilo uvijek biti spremno sa punim baterijama.